Menu
Cosul tau

Termeni si Conditii

Prin plasarea unei comenzi pe site-ul Softmedica ro, Cumparatorul este de acord cu Termenii si Conditiile de mai jos si cu forma de comunicare (telefonic / e-mail) prin care Vanzatorul isi desfasoara operatiunile comerciale. 

Prin plasarea comenzii, Cumparatorul garanteaza ca datele furnizate la inregistrarea pe site sunt corecte si complete. Acceptarea comenzii de catre Soft Medica se considera finalizata in momentul confirmarii verbale (telefonic) de catre un reprezentant comercial Soft Medica. Orice comanda neconfirmata nu va avea valoarea unui Contract.


Termenii folositi in prezentul acord vor avea urmatorul inteles:

Soft Medica - magazinul online softmedica.ro, inclusiv sectiunile si subpaginile acestuia.

Acord - prezentele Termene si Conditii.

Utilizator- orice persoana fizica si/sau persoana juridica care se inregistreaza pe site, acceptand termenii si conditiile prezentului acord.

Vanzator - Softmedica.ro

Cumparator - orice utilizator care plaseaza o comanda prin intermediul site-ului.

Comanda - acordul dintre Vanzator si Cumparator, de regula in format electronic (e-mail), prin care Vanzatorul se obliga sa livreze produsele, iar Cumparatorul plateste contravaloarea bunurilor.

Contract - reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Contractul la distanta conform definitiei cuprinse in Ordonanţa urgenţă nr. 34/2014 art. 2 pct.7 este orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul.

Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentatia aferenta, ce urmeaza a fi furnizate Cumparatorului de catre Vanzator, ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie - expunerea de catre Vanzator, in scop comercial, a unui numar limitat de Bunuri cu stoc limitat, pe o perioada determinata de timp.

Newsletter – mijloc electronic (e-mail, SMS) de informare periodica despre Bunurile si Campaniile oferite de catre Vanzator.


Dreptul de autor al Soft Medica asupra informatiile publicate pe site:


Intregul continut al site-ului Softmedica.ro – texte, imagini, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea S.C. KIWI COLLECT S.R.L.-D si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala.


Produsele si serviciile oferite de Soft Medica :


Produsele comercializate pe site-ul Soft Medica includ substante si echipamente de curatenie si dezinfectie.

Preturile afisate pe site includ T.V.A. (19%), dar nu includ taxele de livrare.

Soft Medica depune toate eforturile pentru a actualiza preturile si a asigura o descriere cat mai completa si adecvata produselor, poze de prezentare a produselor cat mai fidele. Mentionam faptul ca toate aceste informatii (descriere produse, imagini, simboluri, caracteristici tehnice) provin de la furnizorii nostri, iar utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor si serviciilor conexe se face pe propriul risc. Singura derogare este reprezentata de obligatia Soft Medica de a acorda clientilor dreptul de a denunta unilateral contractul conform legislatiei in vigoare, drept detaliat mai jos in acest document.


Plata produselor:


Plata produselor comandate de pe site-ul Soft Medica se face poate face la livrarea produselor de catre curier (ramburs pentru comenzile cu valoare mai mica de 3000 lei), cu cardul online sau prin transfer bancar. Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea.


Livrarea produselor:

Livrarea produselor comandate pe site-ul Soft Medica se face la adresa completata in formularul de comanda, numai pe teritoriul Romaniei, prin intermediul unei firme de curierat rapid si este GRATUITA pentru comenzi peste 300 lei.

Pentru coletele neridicate din culpa Cumparatorului, ne rezervam dreptul de a nu mai trimite colete catre acel client, decat cu plata in avans.

Raspunderea pentru expeditii apartine exclusiv firmei de curierat rapid. Soft Medica isi asuma raspunderea pentru expeditii doar pana la preluarea coletelor de catre reprezentantul firmei de curierat rapid, asigurand ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si transmiterea documentelor insotitoare. 


Termenul de livrare:


Termenul de livrare al produse este 2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii (pentru produsele aflate in stoc).

In cazul in care produsele nu pot fi livrate in termenul mentionat, Soft Medica va notifica Cumparatorul (printr-un e-mail) cu privire la disponibilitatea produselor. In acest caz, Cumparatorul poate solicita anularea comenzii, in scris, in termen de 3 zile de la primirea notificarii. 

In cazul in care contravaloarea comenzii a fost achitata de cumparator inainte de data livrarii produselor comandate, suma platita va fi rambursata in termen de 7 de zile.


Returnarea produselor:


"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.


Produsele achizitionate care au depasit termenul de 14 zile de la primire nu mai pot fi returnate. 

Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa anuntati telefonic sau pe email (contact@softmedica.ro) intentia de a returna unul sau mai multe produse.


Returnarea produsului se va face prin metoda prin care au fost livrate (curierat rapid). Costurile de returnare vor fi suportate de catre cumparator. 


Expeditiile retur prin Posta Romana nu sunt acceptate, iar coletele retur prin aceasta modalitate se vor intoarce la client, costul transportului dus-intors fiind suportat de acesta. 


Cumparatorul poate solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret se va returna. Soft Medica va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Cumparatorul a returnat produsul cumparat initial. 


Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 10 de zile de la retur. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre Cumparator, nu se ramburseaza.


Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) Soft Medica isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.


Abonarea / Dezabonarea la newsletter:


In momentul in care, Utilizatorul isi creaza un cont pe site-ul Soft Medica, acceptand Termenii si Conditiile, acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Soft Medica  Abonare si dezabonarea la newsletterul site-ului Soft Medica este, deci, gratuita si voluntara.


Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.


Datele preluate de la un utilizator in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Soft Medica in limitele Politicii de confidentialitate.


Soft Medica isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice utilizator care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea Soft Medica sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.


Litigii:

Orice litigiu aparut intre Utilizator si Soft Medica va fi rezolvata pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti.